Sverigefest

 
Chacha bloggennnnn idag får det bli en #självis som bild i detta inlägg då jag inte har några roligare att bjuda på. Kändes fett stelt att lägga upp en så seriös bild så försökte skoja till det lite ^^ xD :P Den där jävla solranden jag har dragit på mig gör väl dock så att alla bilder ser roliga ut. I verkligheten syns skillnaden ännu mer så nu vet jag inte om jag ska ha överdriven urringning och försöka få färg på det vita eller om jag ska smeta in hela axelpartiet med BB cream och försöka bleka bort brännan???? Med tanke på att jag är i Vietnam borde jag väl välja det sistnämnda men ajaaa. Haha så kul ändå, en gång på Big C såg jag en kassörska som var jätteblek i ansiktet men brun från halsen och nedåt. Omvänd fjortisrand, då kändes det verkligen att man var i Asien!
 
Idag har jag typ inte gjort något alls, åt lunch med Hà och åkte sedan till flygplatsen med Trâm Anh och Vi för att plocka upp två av de svenska tjejerna som skulle komma idag. En av dem heter, tro det eller ej, Lina. HAHAHA ORKAR INTEEEEE. Jag känner ingen hemma som heter Lina så varför flockas alla här?? Ytterligare en tjej skulle komma nu ikväll men jag och Hà hade bestämt att vi skulle dra ut så jag kunde inte åka med. Från början var det tänkt att vi skulle gå på en musikfestival nere vid stranden med resten av 2EC men alla bangade visst, så istället drog vi och käkade BBQ-middag och gick en sväng vid floden. Älskar att vara ute på kvällen här, så skön luft jämfört med dagarna som verkligen är lökiga till max. Temperaturen i sig är inte så farlig ännu, men när det är så pass hög luftfuktighet dör man typ så fort man rör sig fortare än 0,3 km/h. Aja fint minne att tänka tillbaka på när man sitter insnöad i Sverige mitt i kallaste februari <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback