Ett kärt återseende

Denna vecka gick årets Gothenburg Horse Show av stapeln, och helt traditionsenligt kom då Li och hennes mamma för en visit. Vi åt middag tillsammans igår på Vi Viet (heh) i Vasastan och det var toppen! Dels för att det var nästan ett år sedan vi sågs sist och dels för att restaurangen var mycket mycket bra. Självklart blev det en hel del prat om Vietnam och jag tror och hoppas att jag lyckades övertala dem till ett Da Nang-besök senare i år!
 
 
Idag blev det en låååång shoppingrunda och även min egen lilla mamma kom ner framåt eftermiddagen då hon var ledig från jobbet idag. Vi fikade, pratade en jäkla massa (mamma och Ulla hade visst inte setts på ca sju år? shit tiden flyger bror) och efter att ha kramat Li och Ulla hejdå sprang jag och mamma runt i ytterligare ett par affärer. Jag köpte världens snyggaste boots från Topshop, alltså skojar inte vill ha på mig dem 24/7 och lite till. Lägger upp bild på dem senare så att jag har något att blogga om, för folk klagar visst på att jag uppdaterar dåligt. Förstår inte alls varför :PPP. Mamma köpte en topp från Monki och både hon och jag fick nya parfymer. Hittade en presentförpackning med tre vrööööölgoa dofter från Clean innan mamma kom, men en av dem fick jag av henne i födelsedagspresent så då kändes det ju jäkligt onödigt att slösa pengar på en till. Men turligt nog ville mami gärna ha den doften så då tog jag de andra två! 
 
Såååja det var allt om mitt superfabulösa och -intressanta liv för denna gång. Nu ska jag stirra på och dregla över mina nya skor i ytterligare 25 minuter innan det blir gym med Tove och Farshid. Det råkade nämligen hamna lite fika mitt i shoppingen hehe oj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback