Bilder

Dags för de utlovade bilderna! Har precis skapat ett album tillägnat 2014 på Facebook men känner ändå att jag kan beskriva bilderna utförligare här på bloggen. Mindre publik och mer personligt!!
 
 
Tove tycker att det är behagligare att resa när hennes hår är plattat, så dagen innan de åkte till Linköping för påskfirande hjälpte jag henne med det! Tog låååång tid, men resultatet var verkligen mödan värd!
 
 
Själv tillbringade jag påsken i min mosters stuga utanför Kungsbacka. Det var ju då det var ett sådant jäkla underbart väder och vi hade turen att befinna oss mitt i värmeböljans centrum. Denna bild togs under en fantastisk promenad på en minst lika fantastiskt plats. Har tillbringat otaliga somrar här och det är verkligen mitt lilla smultronställe!
 
 
Mamma ville ta kort, jag reagerade med blandade och otydbara känslor.
 
 
Påskmiddag! (äggen som kan skönjas i övre kanten var mitt bidrag)
 
 
Har börjat ägna en obehaglig massa tid åt snapchat. Skickar för det mesta till min vän Inno och screenshottar alla snaps han skickar till mig. Dessa sparar jag sedan i en mapp med namnet "Inte en stalkermapp!!".
 
 
Grillade med Tove och Farshid en dag, även Albin och Cissi joinade för gött häng
 
 
Kortege! Dessa färgglada herrar hade Candy Crush som sitt tema. För övrigt blev vi lurade av solskenet och frös ihjäl minst lika mycket som förra året. 
 
 
Fick efter många om och men äntligen min fotobok från sehuna.com! Godis på köpet hehe
 
Mitt Stockholmsbesök denna vecka får ett eget inlägg för det blev så långt annars...faktiskt kul att börja blogga igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback