En lista

Senaste

Låt du hörde: Beyoncé - Irreplaceable 

Film du såg: Ööööö ingen aning, kollar nästan aldrig på film...

Mat du åt: Bananpannkakor och kaseinpudding!!

Kram: Tror de va när jag träffade Tove och Farshid första gången sen jag kom hem från Sthlm...

Puss: Hehehehehehehehhehehehehehehehehehhehe 

Känslan: Stel i benen från gymmet

Bråk: Säkert mamma men minns inte när.

Resa: Stockholm för nästan två veckor sen(!)

Glädje: Jag är glad typ jämt!

Längtan: Stockholm och Vietnam!!!!!!!!!!!!

Dröm: Minns faktiskt inte, har bara ett svagt minne av att en kille från min högstadieklass var med lol

Personen du träffade: Tove och Farshid.

Gången du var utomhus: Alldeles nyss när jag gick hem från gymmet

  • Antingen-eller-frågor

Storstad eller landet: Båda, fast mest storstad tror jag.

Hamburgare eller pizza: Pizza my true love <33333333

Kött eller fisk: Kött i stort fast är det sushi gillar jag all fisk!

Hund eller katt: KAAAAAAAATTTTTTTTTTTT

Aftonbladet eller Expressen: Gillar egentligen ingen av dem, men brukar gå in på Aftonbladet då och då.

McDonalds eller MAX: Har aldrig ätit på Max fast har fått för mig att det är mkt fräschare än donken?

Vin eller öl: Öl.

Charter eller skidsemester: Älskar båda!

Sport eller nyheter: Nyheter.

Hockey eller fotboll: Fotboll.

Vinter eller sommar: Sommar.

Fem saker som du alltid har i ditt kylskåp?

Mjölk, ägg, sallad, tomater och ?

Tre saker som du inte kan äta?

Brysselkål är det enda jag verkligen avskyr och jag har insett på senare år att det faktiskt inte är så äckligt...Gillar heller inte nötter av något slag men jag kan äta dem. Och så färsk ananas för det gör så ont på min stackars tunga :(:(:(

En sak som du oftast gör flera gånger i veckan?

Tränar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback