Garderobsröj

 
Ja, plock i kläder och en sväng på stan är vad jag har gjort hittills idag. Flyttar om ett par veckor så det börjar bli dags att komma igång med packningen nu. Förhoppningsvis tar det inte alltför lång tid då det jag har mestadels är kläder, men bättre sent än aldrig. Passar på att rensa ut garderoben från plagg jag inte använder längre och ska skänka dem till insamling tänkte jag. På så vis har jag ju en ursäkt att fylla på med nya kläder också! Fick ett paket hem häromdagen med två toppar och en kjol, däribland den underbara skjorta jag bär på bilden. Vill seriöst bära den 24/7!!! Bättre bild kommer en annan dag (säger jag bara för att jag ska ha något att blogga om)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback