Nedräkning


Eyebrow game is strong these days! Haha. Mitt game är ganska strong i stort dessa dagar. Har mycket att göra men det är bara roliga saker så det känns så bra så. Vädret hjälper också till att hålla mitt humör på topp, idag har det varit 25 grader ute och jag hade shorts klockan 11 på kvällen utan att frysa. 

Egentligen borde jag kanske gå omkring i jeans och tjocktröja för att förbereda mig för Vietnam, med tanke på förra sommarens 40+...usch dör bara av tanken. Jag är ju jävligt osmart som lämnar Sverige vid dess bästa tidpunkt på året för Vietnam vid dess värsta, måste jag erkänna. Nåja, jag får njuta så mycket jag kan av båda oavsett vädret! Nu blir det sista kvarten av Criminal Minds och sen sängen, pusssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback