TODAY




Terminens första tenta på onsdag och jag spenderar denna dag i soffan med böcker och kaffe. Eftersom jag prioriterade att plugga till högskoleprovet förra veckan är det verkligen sista rycket som gäller nu! Högskoleprovet ja, det gick väl sådär ärligt talat...Gjorde det helt otroligt basic misstaget att fastna på en uppgift alldeles för länge vilket ledde till att jag bara hann med halva provpass 2, och naturligtvis var det inte det passet som räknades bort utan istället provpass 3 som gick mycket bättre. AHHHH säger jag bara, frustration på hög nivå!!! Men för övrigt var det en toppendag! Träffade massa folk jag inte sett på evigheter, däribland mina finaste Elin och William <3 Jag och Bea, som också var där, blev hembjudna till dem på lunch och det var så underbart att bara sitta och prata om allt och ingenting. Även fast vi inte träffas så mycket nu för tiden känns det aldrig som att vi har glidit ifrån varandra när vi väl ses. 

Och jag träffade Alan! Det var om möjligt ännu roligare, för jäklar vad längesen det var vi sågs. Han körde mig hem och det kändes nästan som att vi gick i gymnasiet igen. Så skit samma hur provet gick, att få träffa alla mina fina vänner gjorde dagen värd det ändå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback