Min påsk i bilder

Började med en tripp till tandläkaren i Borås där jag fick väldigt goda nyheter! Detta firades med en mochalatte på centralen
 
 
Vårt påskträd i vardagsrummet (dock ovanligt klent dekorerat i år)! Detta är en tradition vi haft ända sedan jag var liten och en av mina kompisar hade det hemma hos sig. Bara vanligt påskris duger ju inte...
 
 
Lånade ut min ipod till brorsan för ett tag sen. Så här såg den ut när jag fick tillbaka den. (tur att Google finns så jag slapp vänta i 41 år på att låsa upp den)
 
 
FEKKE!!! Här förfezt med en liten äggtoddy. Vet dock inte hur mycket "toddy" det blev av det hela då jag inte är något större fan av whiskey...nåja ägg och socker är väl aldrig fel!
 
 
Bakisfrukost...Varje måltid hemma är en utomkroppslig upplevelse full av njutning, speciellt när mamma har bakat bröd
 
 
mm godis
 
 
 
MIN GOSIMOSI HIIHIHEIHESKJSHSHISOH <3333333
 
 
åt på Napoli med Elin!
 
Det var mitt lov det! Idag ska jag bara vara hemma, plugga grammatik och eventuellt gå och träna ikväll (det är ju ingen smalhögtid det här direkt). Tror jag hör min nya granne flytta in nu också så jag får väl se till att försöka hälsa på henne eller honom också. Hoppas att ni andra också har haft en trevlig påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback