There are 10 types of people in this world

...those who understand binary and those who don't. Haha, jag erkänner att jag skrattade åt det här skämtet...
 
Jätterolig kväll igår, först var det bara jag och Klara av de typ tio pers som hade sagt att de skulle komma, men efter en stund kom Linus och ännu lite senare även Patrik! The bloodhound gang fullbordades av Nikol och hennes kille Jakob, Tolda och Cissi var också där såklart men de jobbade ju så de kunde inte hänga så mycket tyvärr. En liten påminnelse till mig själv dock; ät alltid precis innan du ska gå ut så slipper du lägga ut så mycket pengar på plåster...
 
 
 
Jag var visst lite skakig på handen igår, oj oj så det kan gå
 
Tidigare på dagen var ju jag, Klara och Tove ute och gick en sväng i Delsjöområdet. Det var väldigt isigt så vi kunde inte gå så långt tyvärr men över 8 km var slutresultatet i alla fall! På vägen hem slank vi in i en second hand-affär som ligger precis vid Ostkupan där Klara bor. En massa fynd hittade vi där, bl.a. dessa guldklimpar:
 
 
Nya glasögon
 
 
En fräsig elorgel!
 
Hoppas ni mår bra kära läsare. Själv har jag just ätit middag och nu borde jag läsa Sons & Lovers till skolan meeeeen...Jag känner mer för att äta vindruvor och läsa ett kapitel eller tjugo av Mästerdetektiven Conan faktiskt! Vilket tror ni jag väljer? Fridens liljor på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback