I LOVE HI

Heeej på eeeeer!!!! Läget? Jag har det bra, återvände från Skene för ett par timmar sen och nu ligger jag i sängen och jäser. Lyssnar på alla fulla och glada människor som går förbi utanför mitt fönster på väg från respektive förfester. Jag är en smula avis för att vara ärlig men mitt feztande för denna vecka får vackert vänta tills imorgon. Tove, Cissi, Cissis granne Glenn och jag ska göra egen pasta och dricka vin så det får fungera som förfest! Klara joinar också så får vi väl se var vi hamnar sen. Det är ju inte som hemmavid där det finns två ställen på 50 kvm vardera att välja mellan...
 
Ja på tal om Skene, inte mycket hade ändrats förutom att modern har uppgraderat bredbandet till 64 mbit och införskaffat en Samsung Galaxy II. Ja ni läste rätt, kvinnan börjar ju för tusan dra ifrån mig på teknologifronten! Förutom en uppgraderad mamma version 2013 välkomnades jag även av en femliters gryta med sviiiiiinigt god lammrisotto, varav två matlådor fick följa med hem till Olofshöjd. Men tro nu inte att jag fortfarande lever på mammas mat även fast jag har flyttat hemifrån, för kolla vad jag slängde ihop igår innan jag åkte!
 
 
Trodde ni inte va?? Dock erkänner jag att det var färdig sås ur tetraförpackning. Men nästa gång då ska jag banne mig levla upp ett steg och göra den näääästan själv, med kokosmjölk i konservburk och färdig kryddblandning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback