Godmorgon

Eller ja så jävla god är den faktiskt inte då jag klockan är 05:24, jag har varit vaken sen före fyra och jag somnade vid ett inatt...Vet nån som kommer sova gott på buss och tåg sen! För idag är det ÄNTLIGEN dags att åka till Stockholm <3 Det går inte att beskriva hur pepp jag är eller hur mycket jag längtar efter allihopa däruppe!

Flytten i lördags gick smidigt förutom att mamma inte tyckte att jag hade städat tillräckligt bra haha...Mina underbara Tove och Farshid ställde upp och hjälpte till att bära alla grejer så det gick jättefort och -lätt. Tyvärr hann jag inte ta ordentligt farväl av Cissi men det är ju inte så farligt långt tills vi ses och denna gång ska jag skypea skiten ur alla här hemma!!!


Blev bjuden på grekisk finlunch efter att vi var klara!


Igår tog jag en paus från packandet och åkte till Kinna för att få naglarna fixade en sista gång innan jag åker. Hoppas dock att jag kan hitta en salong i Da Nang som åtminstone kan göra en vanlig påfyllning. Fina Sanna gjorde som vanligt ett grymt jobb och de tre timmarna det tog spenderades med kaffe, musik och tjöt om allt mellan himmel och jord. I juli flyttar hon in på Studio Aveny på Chalmersgatan mitt i Göteborg så då får ni verkligen inte missa att gå dit! 


Fint på väg tillbaka till bussen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback