Kastatillbakatorsdag

HAHA det här var det roligaste, hittade massa gamla bilder på mig själv när jag gick in på min gamla blogg jag hade för fem år sedan. Hade visst en till blogg mellan den och min nuvarande men den har jag tyvärr raderat. Ångrar det sjukt mycket, hade ju varit fett kul att kunna gå in och kolla tillbaka!!!!!!!! Likaså alla mina konton jag hade på Bilddagtboken...Fast det kanske är bäst så, hittade min allra första blogg jag hade när jag var 12-13 för ett par år sen och dog pinsamhetsdöden när jag läste igenom inläggen. Ville typ åka tillbaka i tiden och örfila mig själv.
 
Att kolla på gamla bilder är desto roligare även fast jag uppenbarligen inte kunde sminka mig för fem öre och tyckte om att plocka ögonbrynen till hälften av dess ursprungliga storlek (jämför de första bilderna med någon av de längre ner HAHAHA....)
 
 
Runt tio-elvaårsåldern någon gång när vi fortfarande bodde i Äspered. Saknar det stället!!! Vet att håret är katastrof, hade gått till sämsta frisören i världshistorien som kapade mer än halva längden...
 
 
Tessi som liiiiiten! Jag tror att vi fick henne 2007 så då måste jag ha varit 13 på denna bild. Ser dock fortfarande ut som elva, med smink-skillzen hos en femåring...
 
 
14 typ? Finnig tonåring med faktiskt helt okej ögonbryn och smink!
 
 
Troooor att denna är nyare än den förra men inte mer än ett par månader. Nu har vi kommit in i tvättbjörn-utan-ögonbryns-fasen.
 
 
Någon gång i nian tror jag. Börjar gå åt det bättre hållet utseendemässigt men fortfarande njaaaa.
 
 
Sommaren innan gymnasiet! Ser normal ut igen! Shiiiiiiit mannen ge mig that hair tillbaka tack
 
Slut på de roliga för denna gång, har tyvärr inte så mycket bilder från min tidiga tonårstid då jag dels var väldigt anti att bli fotograferad och dels har bytt/raderat bloggar och andra konton från den tiden. Synd såhär i efterhand kan man tycka, men tack och lov lever vi ju i de sociala nätverkens guldålder numera så i framtiden kommer jag i alla fall inte att behöva oroa mig för det ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback