好久不见

Hej alla gullebullar därute. Jag skrev ett inlägg från mobilen innan men det kraschade precis när jag tryckt på publicera så det fick va. Lika bra det då det var ett inte alls roligt och väldigt deppigt inlägg hehe. Jag skrev i alla fall att jag fick VG på min senaste tenta och 1,3 på högskoleprovet. Skönt med bevis på att avsaknaden av socialt liv och glädjeämnen i allmänhet inte var helt förgäves! Imorgon skriver jag ytterligare en tenta, den helt klart svåraste för den här kursen med titeln Kina idag. Jag är väldigt osäker på om jag kommer klara den, men det reder sig sa gumman som sket i såsen. Efteråt ska jag iallafall hem till världens bästa Tove och mysa loss ett tag så oavsett hur tentan går har jag i alla fall det att se fram emot.
 
 
Tovis och jag när vi var på event på Sannas nya jobb för ett tag sen
 
Andra nyheter är att jag har hoppat på beroende-av-Paradise-Hotel-tåget, så nu ska jag kolla kvällens avsnitt innan det är dags att nana. Bra sömn=bra resultat på tentan, förhoppningsvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback