Far & fläng

Hej loverz. Idag blåser det av bara fan både hemma och i stan. Det är nästan så man kan tro att den där tyfonen i Japan har ynglat av sig ända hit. Helgen bjöd dock på sol i mängder så då jävlar carpade jag så mycket diem att det borde spruta ut ur öronen på mig. 

I lördags hade Johan och Jonas kombinerad födelsedagsmiddag hemma på Tocknarås, vilket var mycket gott och mycket trevligt. 


Finporslin, finglas och finfin dukning courtesy av modern min. Vem kunde ana att det skulle bli så snyggt med skräp på bordet?



Smeagol och Frodo, Johans två katter, är båda skeppskatter. Asså dör för deras små tumvantar ♡♡♡


På söndagen hängde jag återigen med när pilbågeföreningen som mamma och Johan är med i drog ut på långbågegolf. Även jag testade att skjuta lite men var ringrostig till tusen...


Johans föräldrar har en mkt vacker trädgård


När vi kom hem bakade jag och mamma kanelbullar eftersom det var kanelbullens dag på lördagen. Men äsch, man kan inte vara hur nogräknad som helst, och det finns inte många sätt att avsluta en helg på som är bättre än nybakta bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback