FÖDELSEDAG+JULAFTON

Lovar att jag lever!

18-årsdagen avklarad, jävlar vad fort det gick ändå. Hade tyvärr ingen speciellt bra jul i år men men, nu siktar vi på nyår! Vet inte riktigt än hur det blir men tror att jag har en god aning om vart vi hamnar.... :)



Mina födelsedagspresenter & julklappisar!

Tog inte med allt på bilden märkte jag nu, fick en teckning av Emilia, en CD vars fodral jag inte hittar just nu av Johan (The Sounds Crossing the Rubicon-skiva) och ett finfint högtalarsystem av mamma! Men i övrigt shot-spel, kassettbands-skal till iPhone och cupcake-burk av Amanda, öl-skal av Emilia, Camilla Läckbergs senaste bok + hela 1Q84-serien, pincett och YSL-eyeliner från mamma, D&G-parfym av Love och 300 kr (varav 200 redan är spenderade, hosthost) av Johan. Mycket nöjd är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback