Önskelista

Hola bloggen! Idag har jag inte gjort mycket vettigt, mest slöat hela dagen men nu framåt kvällskvisten har jag tagit mig i kragen och fått gjort en hel del på power pointen till vårt projektarbete. Ja jag multitaskar faktiskt, slängde ihop ett litet kollage med lite grejer som jag inte skulle bli det minsta besviken över att få i mina paket på julafton. (Obs: jag önskar mig inte ett kassettband om nu någon trodde det utan det är ett iPhone-skal...)


Har länge varit sugen på att testa OPI's lack eftersom det sägs att de är så himla bra, men snål som man är känns 150:- lite mycket att betala. Då passar det ju helt otroligt bra med de här tillfällena som kallas födelsedag och julafton för att få vad man vill ha ;) Stickade tröjor kan jag inte få nog av, speciellt inte nu under vinterhalvåret och grönt är en färg som det inte finns så mycket av i min garderob. Termosmuggen - helt underbar! Åh vad jag vill ha den! Slängde ju min gamla mugg i golvet för ett tag sen och mamma var inte så positivt inställd till att jag skulle sno med mig en ytterligare en till skolan...

Nåja, nu ska jag utnyttja den här pluggenergin och fortsätta jobba! Uppskattar sovmorgon till 9:50 på måndagar så att jag kan sitta här ett tag till. ♥

Kommentarer
Maja säger:

Det kommer, det kommer! Trevligt att du kikar dig in på bloggen btw, lina! :D

2011-12-06 | 08:05:40
Blogg: http://majaks.blogg.se/
maja säger:

åååh, nämen vad trevligt! :D btw, riktigt mysig termosmugg!

2011-12-09 | 15:29:57
Blogg: http://majaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback