Everyone sees but only a few understand

Idag har jag inte gjort någonting vettigt alls. Var ganska mycket jättetrött efter i fredags (lördags?) eftersom några kompisar var här på filmkväll och vi inte gick och lade oss förrän klockan åtta. Dessutom var vi tvungna att gå upp vid ett så att de hann med bussen och eftersom jag suger på att gå och lägga mig i tid somnade jag inte förrän vid fyra inatt...ʘ‿ʘ

Så idag har jag inte orkat göra något annat än att spela Angry Birds, läsa ut Sputnikälskling, börja på Kafka på stranden (båda av Haruki Murakami), grilla (i februari...) och just nu sitter jag och kollar på Gossip Girl medan jag väntar på att en av mina favoritgrupper ska släppa sitt nya album. Min vän Amanda har nämligen tjatat på mig i 327 år att jag ska titta på det så igår laddade jag ner hela säsong 1 (minus de fem sista avsnitten, hm) och än så länge verkar det åtminstone ganska lovande!


Bild från weheartit.com, redigerad av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback