hezt

(Det är typ min standardrubrik när jag inte vet vad jag ska skriva annars så jag antar att den kommer dyka upp ganska ofta...)

Bakade som sagt bullar igår, det första som hände var att vi upptäckte att det inte fanns tillräckligt med mjölk så mamma hällde i grädde istället. Gör inte det, råder jag er. Bullarna blev hur torra som helst och kändes typ som wienerbröd. Dessutom jäste de knappt och ja.....äckelbullar helt enkelt!


Bild från när jag och Susanna bakade bullar någon gång i somras....tyvärr blev inte gårdagens bullar riktigt så!

Ikväll ska jag gå och lägga mig i tid har jag bestämt, ska nämligen rensa min garderob imorgon och det kommer nog ta sin tid. Har så sjukt mycket kläder jag inte använder/vuxit ur men ändå inte slängt, så förhoppningsvis blir det ett par lådor min låtsassyster kan få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback