stupid

Har känt mig duktig de senaste två dagarna; igår plockade jag ur och i diskmaskinen innan någon hann säga till, lagade ordentlig middag med grönsaker och hela köret till mig själv (brukar hellre strunta i att äta än att laga mat om det bara jag som ska ha) och idag fick jag tummen ur och beställde min iphone! 3-4 dagar skulle det ta och jag ser verkligen fram emot det ögonblick då jag kan ge min skittelefon till mamma och få min nya. Mesarnas paradis iphone-klubben nästa...!

Igår var jag också på Konsum och hämtade ut paket, det var en SNSD-poster som en fin vän i Holland hade skickat mig ♥ Älskar den, är kär i den, vill stirra på den varenda sekund jag är vaken!!!! Synd bara att mina väggar är så kassa att den ramlar ner var tredje minut....ska pröva frystejp nu


TaeyeonJessicaSunnyTiffanyHyoyeonYuriSooyoungYoonaSeohyun. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback