friday the 13th

wh00ps hehe tjejmed_dåliguppdatering_93 det är jag det!!1!
Idag har jag haft skola från 15:00 till 16:15 meeen jag är cool som går upp 05:55 ヽ( ゚ヮ・)ノ ehe nej men jag skulle ju som sagt till tandläkaren 08:20 såååå ja. Stannade kvar i Borås en stund efteråt, satt på Espresso House i väntan på att affärerna skulle öppna samt fick köpt mig en bh, en topp och ett par strumpbyxor.

Sedan var idrotten inställd (ingen otursdag här inte) eller ja, vi hade fem minuters information så då bestämde jag och Amanda oss istället för att utöva den ädla sport som kallas 'äta på McDonalds'. Därefter programmering sen heeem och nu sitter jag här. Konstaterade nyss att jag behöver klippa mig, kan knappt sova en natt utan att huvudet ser ut som ett fågelbo, kul kul!!


Mocha latte om nom nom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback