hej hej hemskt mycket hej

First of all: naturhumor
erkänn att den var jävligt rolig ändå??

Meeeeeeeeeeeeen ja! Fredag idag, skönt med helg men den är som vanligt fylld med plugg....nationella i matte D om två veckor och det kommer att gå käpprätt åt helvete. Och jag har två mattekurser kvar....jävla skit.

Sitter och skypar med sussiiBooii nu i alla fall, cama på msn vill inte fungera längre så vi tvingas ta till sådana metoder...dock har vi vissa pr0bl3m så om någon är pr0 på Skype för mac så kan den ju kommentera någonstans här i bloggen!!

Det här inlägget är asdåligt jag vet, inget kul eller sammanhängande alls men all min inspiration gick åt till engelska nationella imorse, så jag avslutar med att My Chemical Romance är riktigt bra...

My Chemical Romance – Danger Days: The True Lives Of The Fabulous Killjoys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback