jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag är nästan där

Fick en liten chock i fredags när jag kom till skolan och Stina sa: "jättefin bild på dig i tidningen!". Hade inte hunnit att läsa den på morgonen men tydligen var det en bild på mig från modevisningen med! Super reklam för Bea givetvis men inte världens vackraste bild på mig direkt....Aja, här hittar ni artikeln i allafall (det är jag på första bilden).

Idag stod jag och Bea och sålde fika utanför Erikshjälpen för att samla in pengar till vår klassresa i trean. Jag hade bakat silvia- och kladdkaka och de gick åt som bara den! Synd att jag inte visste det i förväg/hade fler ägg för då hade jag bakat massa mer...otur. Det andra vi hade gick också jättelätt att sälja och det blev inte alls så långtråkigt som jag hade trott!


Kommentarer
AMYAH säger:

Hej! Funderar starkt på att färga håret men kan inte välja mellan dessa fyra altenativ, vilken tycker du passar mig bäst? http://amyah.blogg.se/2011/may/farga-haret.html#comment :)

2011-05-30 | 20:04:45
Blogg: http://amyah.blogg.se/
chizu säger:

ok fin tjej <3

2011-05-31 | 23:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback