life is a runway

Gissa vad jag har gjort idag? Jag har varit modell!

Min vän Bea går nämligen en mode/design-kurs som individuellt val i skolan och redovisningen av deras arbete bestod av en modevisning. Och snäll som jag är ställde jag upp när Bea bad mig att vara en av hennes modeller! Haha nej men det var faktiskt jättekul och kläderna som Bea sytt var helt otroligt snygga! Tre superfina klänningar, ett linne, en kjol och ett par shorts + två second hand-plagg bestående av ett linne (som på mig blev en klänning) och en orkester-inspirerad kavaj. Dessutom hade de ritat en massa skisser till olika plagg men som inte syddes upp. Otroligt kul var det!


Designern i egen hög person!


Och så jag...fint att mina armar täcker det mesta men den var superfin hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback