alla får plus

Ytterst trevlig dag idag! Hade bara en lektion på morgonen, sen stod jag och Amanda i gympasalen resten av dagen för att informera om kinesiska på gymnasiemässan. Som väntat var det inte överdrivet många som ville prata med oss, så när andra passet började smet vi över till naturmontern istället för att snacka med folk där...Till vårt försvar vill jag bara säga att den var precis bredvid, så de som ville fråga om kinesiska kunde prata med oss om de ville!

Men ja, fick tillfälle att lära känna naturettorna bättre istället! Jätteschyssta killar allihopa och en av dem är så söt så man dör. Tysk, pratar med brytning, gillar hästar, hörselproblem så han måste ha hörapparat och jag typ smälte på insidan när han berättade att han tycker att det är jobbigt att snacka med tjejer ifall han måste fråga "va?" hela tiden och hur han var för blyg för att tala om för tjejen han gillade hur han kände... :D (jag och hon hade tydligen samma efternamn så han frågade två gånger om vi kände varandra) dessutom kände han tydligen min bror från aikidon höhö (killen vill flytta till Japan jag döööör)


Invigde även min nya mössa som jag fick av Emilias och Idas mamma! Bästa mössan någonsin, ångrar verkligen de 400 spänn jag lagt på mössor de senaste åren...Måste verkligen tacka henne imorgon när jag far till casa de Jennersjö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback