ANARKI

Kom hem från födelsedagsfest hos Moa för någon timma sedan och Har precis uppdaterat min iPhone med iOS 5. Var lite osäker där ett tag på om jag verkligen skulle göra det, då de flesta jag sett verkar ha haft stora problem med synkronisering av musik, bilder osv. Men nu är det gjort, och än så länge verkar allt lugnt! Några större förbättringar märker jag dock inte av, knappt några skillnader ens.

Jo. Några grejer är annorlunda, t.ex. tidningskiosken (värdelös) och påminnelser (som kalendern i stort sett). Alla skjutreglage är runda istället för fyrkantiga. Och så är skicka-knappen för sms grön istället för blå.
Jävligt ful grön färg faktiskt.

Summan av kardemumman blir därmed: allt iOS5 har gett mig är en ful grön knapp, och inte fick jag träffa Siri heller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback