slutet är nära

Den här långhelgen kändes först som en evighet, men nu när den väl är förbi känner jag ändå "fan vad fort det gick". Tiden har dock ägnats åt mycket roligt, men kanske inte åt grejer som faktiskt behövdes göras...Nåja, ölhävning/fest, shoppingdag i Göteborg och dop blir sammantaget en ganska energikrävande helg och nu ska jag varva ner, sova och försöka fixa den här veckan så gott det går!

Resultat från ölhävningen: Stefan försökte leva upp till sitt alias Heman så gott han kunde och segrade i flaskhävet, men fick dock se sig slagen av Emil aka Wiking i de båda resterande grenarna sejdelhäv och vikingahäv. Big mouth (August) visade sig vara mycket snack men lite verkstad och hånades för sitt illa valda och något tvetydiga namn. Kinderhävet fick inget riktigt resultat pga misstänkt fusk men enligt mig vann jag och mademoiselle Caroline med hästlängder.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback