för på hösten känner man sig sådär typiskt svensk.

image description

lyssnar helt plötsligt bara på svensk musik. vettefan vad som hänt men känner att jag är i desperat behov av förnyelse. sisådär 5-6 cd-skivor som åker upp på önskelistan i alla fall. nya glasögon har jag också och idag gick jag med linser till skolan för första gången. dock är det en oönskad händelse att jag tappade min kaffemugg i golvet så att den gick i kras. men kanske är det också ett tecken på förändring. och sån tur hade jag att städerskan kom precis när muggen gått sönder.


The Sounds - Home is where your heart is
The Sounds - No one sleeps when I'm awake
Viktorious - When we were 10
Erik Hassle - Stay away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback