födelsedagsbarn

det är jag det! Har fått massa gulliga grattishälsningar och två superfina presenter. Den ena bestod av ett datorfodral, svart med rosa dragkedja (enormt fabulöst) och den andra...ja den vågar jag inte hoppas på för mycket än! För övrigt var det sista dagen i skolan idag och nu ska jag bara skriva färdigt och skicka in en omtenta så tar jag julledigt sedan.
 
Mitt ansikte behagade inte vara något vidare fotogeniskt datumet till trots och andra roliga bilder hade jag inte så mycket av heller, så vi kör en gammal vilket också är roligt! Hur gamma vet jag dock intel, men över ett år i alla fall med tanke på glasögonen. Minns inte riktigt när exakt det var jag gick på audition för Europe...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback