sandwitches

Måndag igen dårå. Precis lika kul som det låter, dagen började med att en som vanligt förvirrad jag får för mig att vi börjar 11:15. Så var dock inte fallet och jag kommer istället en timme för sent. Woohoo!! Orkade inte stanna kvar hela sista föreläsningen heller utan stack hem i pausen och städade som en galning. Imorgon kommer nämligen ISP:arna hit för lite julbak! Så nu sitter jag här, sömnbrist-/koffein-skakig i händerna, lyssnar på Tyler, the Creator och måste plugga till omtentan imorgon. Vet redan att den kommer gå skit haha, meeeen som vanligt har jag ingen annan än mig själv att skylla!

hip hop-mode aktiverat, denna låt är definitivt bland favoriterna just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback