what2do

 
god kvällen på er allihopa, eller eftermiddag eller vad man nu säger. Egentligen hade det lika gärna kunnat vara mitt i natten så mörkt som det är vid den här tiden. tror faktiskt att det delvis är mörkrets fel att jag bara sitter här och ser ut som på bilden övan även när jag inte tar kort på mig själv, lite guldfisk-varning dygnet runt nu för tiden alltså!
 
Vet ni att imorgon fyller jag år, hela 19 stycken faktiskt. Det är rätt fantastiskt när jag tänker efter, 19 som ålder är inte så värst mycket men om man tänker på det som en tidsperiod är det inte illa pinkat! Min present till mig själv får bli en klapp på axeln för att jag fixat det hyfsat bra ändå. Av familjen har jag önskat mig hushållsprylar och lotter. Tråkiga presenter till tråkig ålder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback