vart jag mig i världen vänder



Kollade idag på en av de absolut bästa filmer jag sett - Remember the Titans. Handlingen i snabba drag - Virginia på 1970-talet; en tid då rasdiskriminering ännu var en del av vardagen och de svarta inte ens tilläts gå i samma skolor som de vita. En svart man blir tränare för stadens football-lag och detta upprör starka känslor bland invånarna. Rekommenderas starkt även om man inte gillar football för den handlar om så mycket mer! Kan ju även nämna att Ryan Gosling är med om man tycker att det är en bättre anledning, hehe.

P3 Guld-galan gick ju även av stapeln ikväll och vilka vann två priser om inte Den svenska björnstammen?! BRA DAG HELT KLART

Kommentarer
Susannaaaaaaa säger:

HEJ! Nejmen jag önskar mig typ bara ett sånt smyckeeeeee, och trodde du menade att det var bra för dig att veta vad jag önskar mig! Och det är det inteeeee!!!!12121113!

2012-01-26 | 12:42:05
Blogg: http://susannawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback