121108



Hej hej bloggis! Här sitter jag och borstar tänderna...japp.

Idag har jag varit lycklig! För jag fick äta ägg till frukost, och keso. Det har nämligen förhållit sig så i det Wiklundska hemmet de senaste dagarna att vi har haft slut på ägg och ingen har haft varken tid eller lust att handla. Men igår när mamma kom hem hade hon uträttat denna fruktade syssla så nu kan vi alla tre återigen starta dagen med en god och näringsrik frukost! Keson var mitt speciella önskemål och guuudars vad gott det var med äggröra och stekta tomater till. Vill aldrig mer äta något annat!!

För övrigt har dagen spenderats i Göteborg tillsammans med Tove och Klara. Den sistnämnda var bjuden på kändisfest med sin kändiskompis (Cissi från Timoteij) och behövde därför en klänning, medan Tove skulle köpa en inflyttningspresent till sin kompis. Allting införskaffades och själv kom jag hem ett nagellack och en kajal rikare. Naturligtvis avslutades dagen sedan med keso och äggröra, hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback