DET BLIR EN GULSVART VINTER

4 november 2012 - IF Elfsborg svenska mästare!! Fy fan vad gött den satt. En (gulsvart) karamell jag kommer suga på året ut och lite till.


Utsikt från Humanistens trappa igår kväll när jag, Tove, Klara och Patrik masade oss mot Super-Sushi efter en pluggeftermiddag i biblioteket. Nu låter jag fånig till 120% men den här utsikten fick mig verkligen att känna hur mycket jag älskar denna fantastiska stad. Underbara Göteborg!!! Förhoppningsvis får jag även registrera min adress här snart...

Det är inte bara Liseberg som är vackert upplyst såhär års, utan även vår kära humanistiska fakultet har dekorerats med ljusslingor lite varstans. I skyltfönstren på Avenyn glittrar julstjärnor här och var och jag gillar't! Nu är det i alla fall ändå november och julkänslan börjar infinna sig så smått. Är det bara jag som tycker att förberedelserna inför julen är det bästa? Julklappsshopping och bak med fina vänner har planerats in, den här listan spelas på Spotify och varje kväll håller jag tummarna för att det ska gnistra vitt och frostigt ute när jag vaknar nästa morgon. Jag är redo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback