Hjärtklappning!

För någon dag sen fick jag ett brev om att SGS hade beställt en kreditupplysning på mig eftersom jag sökte en av deras lägenheter. På sidan stod även min taxerade inkomst och det var LÅNGT över den gräns som jag angav när jag sökte studiebidrag. Trodde nästan att jag hade lurat CSN där ett tag och alla möjliga scenarier flashade förbi mina ögon. Stämning, rättegång, FÄNGELSE...Men tydligen baseras studiemedelsbeloppet bara på perioden 1 juli-31 december det här året och då är det lugna puckar igen! Nu är jag hungrig, har superont i tänderna pga nya gummiband som spänner åt, ska strax titta på den nyaste Johan Falk-filmen innan jag somnar samt längtar tills imorgon bitti då jag ska äta mosad avokado blandad med crème fraîche. Man får vara glad för det lilla man har! (speciellt eftersom att jag fick U på min senaste tenta. Buuu.)


Kommentarer
Klara säger:

Heeejjj Lina du är söt!! When r u coming back?!

2012-11-24 | 09:18:47
Blogg: http://klaragustavssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback