Plugg på Condeco

Kanske inte så många som känner till det, men som student ingår det faktiskt att man då och då måste utföra den där sysslan som kallas för att studera! Chockerande, jag vet. Så igår tog jag, Tove, Johanna och Cissi och slängde upp böckerna på ett lastbilsflak (så mycket har vi att plugga, 100% sant jag svär) och slog oss ner på Condeco. Johanna gick hem för att käka och Cissi hade möte med humsex, men Tove och jag blev kvar ända till klockan sju! Jag fick faktiskt gjort en del, även om första bilden kanske pekar på motsatsen:

svinigt god tomatsoppa med fetaostkräm blev min lunch, salladsbuffén som ingick va inte vidrig den heller!


Sista bilden är från när personalen på Condeco fick nog och slängde ut oss för att vi tänkte för högljutt...nej jag skojade bara, men ni vet hur de kan bli, det slank väl ner en liten muffins eller brownie också kanske! Så Tove och jag tog en promenad senare på kvällen och minus 700 kalorier senare hade vi tillryggalagt Johanneberg -> Krokslätt -> Mölndals centrum. Dock tog vi spårvagnen hem. Man ska inte överdriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback