Partylördag

Mys-hängde med Klara, Jonas, Adam och Linus på Queen's Head igår kväll! Drack öl, bröt arm, snackade snabelkeso och allt annat mellan himmel och jord.
 
 
jag hade på mig en äckligt snygg blus från lindex
 
 
lite traditionsenlig skägg-flätning
 
 
världens sötaste klara!! ♥
 
Sen drog vi vidare till Nefertiti och jaa jag vet inte riktigt vad jag ska säga? Kanske berodde på att det var popkväll men musiken var, för att låna Klaras uttryck, "musik för såna som redan vet att de kommer få ligga". Och folket - tänk dig det ultrastereotypa popfanet och du träffar mitt i prick. Tygpåsar, hattar, creepers, hipsterglasögon, supertighta jeans, flanellskjortor med psykedeliskt mönster i de mest missmatchande färgkombinationer och frisyrer svårare än Salvador Dalís kändaste verk. Nåja alla är vi olika, plus STOR tumme upp för det gratis kaffet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback