Slottsskogen

Hej bloggis! Idag har jag haft världens mysigaste dag tillsammans med Tove i det fina vårvädret. Vi köpte nämligen nya löparskor (slänger upp bild på dem senare heh) igår båda två, så vi bestämde att innan vi ger oss ut och faktiskt springer i dem skulle vi testa att gå en bit så vi inte får skoskav det första vi gör. 
 
Matsäck och filt (Toves, som jag sedan hällde ut halva mitt kaffe på...) packades ner i väskan innan vi styrde stegen mot Slottsskogen. Enligt Google maps skulle det ta 49 minuter att gå dit så en härlig promenad fick vi! Det var hur fint som helst i parken och de flesta djuren hade blivit utsläppta dessutom. Vår favorit, speciellt Toves haha, var pingvinerna! Såååå söta, jag filmade till och med lite när en av dem lunkade omkring i inhägnaden för ni vet pingviner ser ju bara så himla härliga ut när de går?! Egentligen var det meningen att vi skulle pluggat också men efter att vi hade fikat, gått runt och även köpt årets första glass kände vi att det var nog och tog bussen hem igen. Men ibland får studierna faktiskt ge vika för välmåendet, så det så!
 
 
 
 
 
 
 
 
sista paragrafen?! älgbajspapper verkar vara en stor bransch uppenbarligen?
 
 
Tove njuter av solskenet.

Kommentarer
Klara säger:

Hhahahahhahha Tove njuter av solskenet på sista bilden ♥

2013-04-23 | 23:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback