CDG-GOT

Heeeej sverje. Snart där, samma tidzon åtminstone! Flyget från Hanoi och hit gick bra i alla fall, sov återigen mestadels av tiden även om det skakade rejält bitvis. Nu är det bara den (relativt) korta biten till Göteborg kvar, och där väntar mami <3 bad henne att ta med sushi, ostbågar och min bettskena men det svarade hon inte på så vi får väl se hur det blir med den saken...
 
Och inget sammanbrott heller denna gång! Enda tårarna som kom var av lättnad när jag såg Hà och de andra komma springandes fem minuter innan jag var tvungen att boarda. Jag tror det är för att den här gången vet jag vad jag lämnar och kommer komma tillbaka till. Så även om det naturligtvis är tråkigt att behöva åka är den största känslan just nu ändå glädje. Har redan börjat planera inför nästa resa, 20-årsdag, jul och nyår i ett svep kräver en del packning...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback