D-11

 
Bild från Joosts hejdå-picknick! Vi lekte en lek där man skulle ta på sig dessa vackra byxor utan att använda händerna. Vissa använde då munnen men det blev ju lite obekvämt när man hade fått upp dem till skrevet hehe
 
Idag har varit en kort dag. Jag hade eftermiddagen ledig för att jobba på en skrivuppgift som Mr. Viet har gett mig, en anmälan till en stor tysk organisation som skulle kunna anordna ett super-samarbete med Volunteer Vietnam. Gjorde mitt bästa med den stela affärsengelska som skulle användas så nu får vi hålla tummarna att det går igenom! Var på social support på morgonen och efter det var vi hembjudna till Mr. Viet då idag är en speciell buddistisk dag då man hedrar de döda. Väldigt vackert och en väldigt speciell erfarenhet naturligtvis men också en timmes böneceremoni som vart väldigt stel för mig då jag som vanligt hade noll koll på hur man bär sig åt...
 
Nåja, måndag och det betyder möte med 2EC! Idag är det dags för andra ronden i en tävling där varje deltagare framför en ca fem minuter lång presentation om ett förutbestämt ämne. Egentligen är det Hàs tur idag men hon kommer inte för hon hade glömt bort att förbereda...känner igen det där scenariot?!?! Själv har jag glömt bort tiden upptäcker jag nu, Nhon ska hämta mig om en halvtimme och jag har inte ätit än. Mitt vietnamesiska namn är ju också Hà, glömskan måste ha något med det att göra asså...PUSS på er därhemma i Svedala!
 
PS Johanna jag kommer hem den 31a augusti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback