Dags för avfärd...igen!

Då var väskan i stort sett färdigpackad, minus två omgångar tvätt som är inne/på gång. Tur det, för min väska putar betänkligt mer än förra gången jag åkte...Två veckor går väl an men hur sjutton packar man så att det BÅDE går ner i väskan och är tillräckligt för en månad?! Jag, som inte bejakar min religiösa sida speciellt mycket i vanliga fall, har åkallat både en och två högre makter under mina frenetiska försök att pressa ner ännu en klänning i de där osynliga kvarvarande kubikcentimetrarna jag är övertygad om existerar. Men det har gått bra, inga sammanbrott förutom när det var dags för skorna och jag började fundera på om det är terroriststämpel på att förvara gympaskor i handbagaget.

Nej, nu är tvätten strax klar så jag får runda av här. 04:30 går flygbussen till Landvetter imorgon bitti. Köper nog wifi-åtkomst i Paris så då kanske det dyker upp ett inlägg här. Annars hörs vi när jag är framme i Da Nang!

Detta enda föremål innehåller i stort sett mitt liv just nu:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback