Simning+Dai Loc

I onsdags var vi och badade igen! Ja, mitt jobb kan va väldigt ansträngande ibland, som sagt...t.ex. idag gav jag en tjej massage, kollade på tv och tittade på när personalen på stödcentret repade inför sin kommande talangjakt. Men vi jobbar hårt för det mesta, såklart, om inte alltid fysiskt kan det vara nog så psykiskt påfrestande. Så att få plaska runt i vattnet ett par timmar blir dels lite avkoppling för mig och dessutom älskar barnen det, vilket ju är det viktigaste såklart. Speciellt de från stödcentret då de normalt inte tillåts lämna området förutom för att gå till skolan, p.g.a. rymningsrisken. 
 
 
På torsdagsmorgonen bar det som vanligt av till Dai Loc, denna gång utan Nuong som har åkt till Tam Ky i ett par dagar för att jobba på barnhemmet där. Vi stannade också bara över dagen och tog en extratur till Dai Cuong för att spana in ett hus som myndigheterna vill ge till VV för att de ska kunna bedriva fysioterapi där. Så jäkla grymt! (hehe roligt skämt om man kollar på bilden nedanför insåg jag nu)
 
 
sötaste grisilisisarna på barnhemmet i Dai Loc! Tove SER DU??? GREEEEIIIIIIISAAAAARRrrrr
 
 
dock inte sötare än den här lilla gosingen ♥♥♥ lovar att gulligare unge hittar ni inte någonstans på denna planet. hon heter också Hà, måste vara ödet???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback