Bildbomb

 
Fikar man i Paris är det självklart macarons som gäller, speciellt när det finns en Ladurée-butik på den terminal jag flyger från. Chokladmacaronen var verkligen to die for, men den högra med hallonsmak var inte så dum den heller!
 
 
Mi quang!!!!!!!!!!!!!!!! Alltså det är så jävla gott jag dör. Några dagar i början fick jag västerländsk mat som typ pasta men sen bad jag att få bara vietnamesisk mat. Så numera är det nudlar, nudlar, ris och ibland vietnamesiska pannkakor som gäller! Älskart.
 
 
Middagen i Tam Ky
 
 
♥♥♥
 
 
Bokhandel på vietnamesiskt vis: du går dit, väljer den bok du vill ha, tar en pall och sätter dig. Köpa boken innan man läser den, vad är det för dumheter?
 
 
En av Nanas helt sjukt söta kattungar. Fick anstränga mig ordentligt för att inte krama den till döds.
 
 
Jule-jule-julefest! Hà, Thu, jag och Olivia.
 
 
söta paret - Lê Na och Nhân! Och fina fotobombare i bakgrunden, haha
 
 
Gorillagänget! Jag, Kun och Hà.
 
 
Julafton på dagiset
 
 
Tuan och Cam. Vantarna och halsduken är julklappar från mig hihi
 
 
 
Lily! Denna underbart söta lilla tjej ska snart få ett nytt hem i Sverige av alla länder. Jag tycker det verkar vara en smula sent med adoption då hon är ca 2 1/2 år gammal och så smått verkar vara på väg att börja prata, men man får väl lita på de som bestämmers omdömen.
 
 
HAHAHA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback