Nu var det jul igen...eller är det påsk?

 
Det fanns varken julservetter eller helt säsongsneutrala servetter så man tager vad man haver...
 
Min helg har varit riktigt mysig med julmat, julmarknad och en himla massa snö. Jag avskyr snö men den passade liksom in på stämningen denna helg och sen höll jag mig mest inomhus förstås. Men det var ändå bra på ett sätt för jag fick letat fram mina gamla fejk-uggs ur klädkammaren! Hade faktiskt glömt att de fanns i min ägo. Åh vad jag älskar dem. Så fula men ändå världens skönaste skor. 
 
Nåja, idag visar termometern sex plusgrader och det enda spår av snön jag kan upptäcka är en envis hög på andra sidan gatan. Skönt det då jag har massa grejer att göra denna vecka som kräver att jag kan sätta foten utanför dörren. Skola, tenta på fredag och saker som behöver inhandlas i sista minuten. För på söndag åker jag. TIll Vietnam. I en månad. HUR GALET???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback