Ett litet kvällsinlägg

Heeej bloggissss! Måndag och ny vecka, även om måndagar kan kännas lite tunga har min dag varit bra även fast jag missade en föreläsning imorse. Efter skolan gick jag, Cissi och Tove till ICA Maxi och handlade så nu har jag en välfylld kyl igen! De hade även frysta bär för 10 kr/förpackning så en kartong av varje sort fick det bli. Vet inte riktigt vad jag ska ha dem till men bär är ju gott till massor, pannkakor till exempel. Haha det märks då inte att jag åt typ sex pannkakor så sent som förra veckan, nej nej...Köpte även lite grejer till kroppen, Tove och jag ska nämligen börja med balsammetoden så ett sista-schampo och ett tvättbalsam fick det bli. Läste dock nu att det balsamet jag köpte inte funkar eftersom det är en äldre formula...fan. Jaja hur som helst.
 
Efter att ha varit hem och käkat drog jag och Tove på ett pass bodybalance nu ikväll, kul och i alla fall vissa övningar kändes ordentligt i musklerna! Avslutar nu min kväll framför veckans avsnitt av favoritprogrammet Familjen Annorlunda, i sällskap av en skål keso med banan och linfrö samt en kopp grönt te. Tror inte att någon vill se bild på det så vi slänger upp en från i onsdags, på mig med två av mina gosiga Johannebergsbor. Hurra för vänskap! Hurra för lillördag!
 

Kommentarer
johanna säger:

HURRA FÖR KESO! Nä seriöst. Fina Johannebergsbor :)

Svar: hurra för johannebergsbor!!! men jo!!! keso!!! åt det precis faktiskt.
lina

2013-02-19 | 11:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback