Glad onsdag!

Halva veckan avklarad och bara halva klar! För min del tar jag helg redan nu då vi inte har några lektioner torsdag/fredag. Just nu sitter jag och har precis ätit lunch medan jag kollar veckans avsnitt av Familjen Annorlunda. Så härligt program, även om jag själv kanske inte har lust till så många barn. Haha, pappan i familjen Algeson har ju världens roligaste skratt...
 
Nu ska jag ner och diska, sen var det egentligen meningen att Tove skulle göra mig sällskap till Willys så jag kunde handla men jag orkar inteeeeeeeeee. Föreslog powernap och promenad istället och fick positiv respons så när jag återvänder från köket blir det hej hej kudden. Åh vad jag älskar att sova.
 
 
wow im so asian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback