Min inflyttningsfest - bildbomb!

 
lättviktarna Torre och William däckade innan festen ens hade dragit igång...
 
 
vi spelade något fyllespel som jag förlorade på så mycket man kunde i princip. helvete
 
 
Tove, Klara och Linus!
 
 
Henrik, Tommy och Tor-Erik
 
 
Elin var snygg som vanligt!
 
 
jag, Cissi och Tove
 
 
min extrasäng uppskattades av pojkarna...
 
 
 
här åker vi buss
 
 
kusiner - Martin och Klara
 
 
utanför Gretas!
 
 
blev bjuden på tjusig drink, tydligen så tjusig att jag ville ta kort
 
 
outfittan, topp från missäy och kjol från h&m. äckligt snygg kjol dedär
 
 
och såhär ser jag ut idag. trillade in hos mig vid halv sex imorse så jag är väl lite trött sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback