Min lördag

Min vän Cecilia tog i fredags över som sittande i HumSex (humanistiska fakultetens egen festförening) och på detta följde ett festande utan dess like. Som ett naturligt resultat var Cissi väldigt bakis igår och jag hade sedan flera veckor lovat att komma till hennes räddning med varsin pizza och en cola. Även Tove gjorde oss sällskap och vi hade en trevlig eftermiddag tillsammans. 
 
 
Efter avslutad måltid kände vi hur kilona bara växte fram och sålunda tog vi en kvällspromenad bortåt Chalmers och Dr. Forselius backe. Dock var det ju trots allt lördag så på vägen hem slank vi in i mataffären så jag och Cissi kunde köpa varsin Ben & Jerry's. Perfekt tilltugg medan vi kollade på musikalfilmen Rent! Kände spontant i början att det här inte var alls min typ av film men när eftertexterna började rulla hade jag helt ändrat uppfattning. Bra film med grym musik, ska hålla utkik efter när själva musikalen går här någonstans i närheten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback