pannkakor och vattengympa

Sitter framför datorn med en kopp te, nyss hemkommen från ett pass vattengympa med Tove. Nu tänker säkert ni som känner mig: "TRÄNAR DU???" och neeej, det gör jag inte, men jag SKA börja! Just idag var en bra dag att börja på dessutom, för istället för att fira att det är fettisdagen idag valde mina vänner och jag att köra den engelska stilen med Pancake Day. Efter ett par timmar och med pinsamt många pannkakor i magen rullade jag i princip ut från Cissis place, så lite träning var nog på sin plats. Spann vidare på den nyttiga linjen när jag kom hem och käkade stekt lax med gröna bönor till middag. Dock tror jag att det skiter sig nu för jag upptäckte precis att de där chipsen fortfarande är fräscha...självbehärskning Lina, SJÄLVBEHÄRSKNING!!
 

Kommentarer
Emma säger:

Åh vad gott med pannkakor. Mycket mumsigare än semlor :)

2013-02-14 | 23:14:17
Blogg: http://emmalouisemargaretha.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback