Två dagar in

 
Hej på er! Första riktiga inlägget på ett tag det här...Skyller på flytt och dunderförkylning, för att citera Johanna mår jag som en djupfryst bajskorv. 
 
Nu har jag i alla fall bott i mitt nya rum två nätter och jag stormtrivs verkligen. Stort som satan, nära till skolan, nära till kompisar (hängde med Tove både i fredags och lördags, igår fick vi även sällskap av Cissi på kvällen) och sist men inte minst bor jag ju i världens finaste, underbaraste stad, nämligen GÖTEBORG. Kunde inte vara bättre. Eller jo. Köket är v i d r i g t. Om jag inte träffar någon av de jag delar det med å det snaraste tänker jag skriva en ytterst förbannad lapp för att klargöra lite grejer. Med klagomålen avklarade, nu ska jag springa ner i äckelhålet för att göra mig en omelett av gårdagens tacorester! Om en stund kommer mamma & Johan med en låda jag glömde hemma, sen åker jag nog med dem till Skene för att myselimysa en stund ikväll. Bilder på my crib dyker väl upp när jag har fått i ordning lite mera. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback