17/1

Idag har jag inte gjort något alls då jag har varit ledig från skolan, och det har varit så skönt så. Eller jo lite har jag ju gjort såklart, plockade i ordning lite i mitt rum som förberedelse för flytten, pratade i telefon någon timme med en vän och beställde böcker till nya terminen. 1003 kronor gick det på. Hörde ni?? ETT TUSEN TRE JÄVLA KRONOR! Den smärtan kändes fysiskt kan jag tala om, men efter att jag beklagat mig lite på Twitter och min vän Mia berättade för mig att en enda av hennes böcker till den här terminen kostade 1500:- tröstade jag mig med tanken på att det i alla fall kunde ha varit värre.
 
 
årsresumé är extra skoj för man hittar bilder man hade glömt bort! den här är från i våras när jag var modell på Therese och Christinas modevisning. superskoj även fast det tog två pers och en himla massa tid att locka min massiva hårman, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback